Μετάβαση στο περιεχόμενο

[6017286] Πολυκαναλικό
Σύστημα Ενημέρωσης και Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555- Β’ Φάση

ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΑΞΗΣ Πολυκαναλικό
Σύστημα Ενημέρωσης και Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555- Β’ Φάση

ΚΩΔ ΟΠΣ 6017286

ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΝΤΑΞΗΣ 21.518.746,00€

ΕΝΑΡΞΗ – ΛΗΞΗ 26/09/2023 – 31/10/2026

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΡΑΞΗΣ Η πράξη αφορά στην υλοποίηση της Β Φάσης της λειτουργίας του πολυκαναλικού συστήματος εξυπηρέτησης πολιτών στο YEKA με σύντομο κωδικό 1555. Συγκεκριμένα, συγχρηματοδοτείται η λειτουργία του Πολυκαναλικού Συστήματος Ενημέρωσης και Εξυπηρέτησης πολιτών «1555», το οποίο λειτουργεί ως ενιαίος αριθμός επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πολιτών σε 24ωρη βάση, επτά ημέρες την εβδομάδα και είναι δωρεάν για όσους καλούν. Ο ενιαίος αριθμός επικοινωνίας εξελίσσεται σε ένα Πολυκαναλικό σύστημα ενημέρωσης και εξυπηρέτησης πολιτών 1555, συνδυάζοντας τηλεφωνικό κέντρο, web ΚΑΙ mobile εφαρμογές ενημέρωσης, εξυπηρέτησης και διεκπεραίωσης αιτημάτων πολιτών. Οι κύριες δραστηριότητες του περιλαμβάνουν την υποδοχή των αιτημάτων των πολιτών, την παροχή πληροφόρησης, την καταγραφή και επίλυση εξατομικευμένων θεμάτων, μέσω συστήματος ticketing.